90 lokali i 83 MLN PLN przychodów!


ENATA BREAD zakończyła 2020 rok z 30 lokalami i 6 MLN PLN przychodu – 2023 rok z 90 lokalami i 83 MLN PLN przychodu. Marki GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI i BAKERY na stałe wpisały się geografię miast, są coraz bardziej rozpoznawalne i lubiane, wyznaczają standardy i trendy rynkowe, dzielą się pasją do pieczenia w polskim, włoskim, francuskim stylu.

2020: 30 lokali
2021: 43 lokale (+43%)
2022: 61 sklepów (+42%)
2023: 90 placówek (+48%)

2020: 6 MLN PLN przychodu
2021: 15,8 MLN PLN (+164%)
2022: 37,4 MLN PLN (+137%)
2023: 82,9 MLN PLN (+122%)

Taki dynamiczny rozwój nie byłby możliwy bez pracowników, ajentów i franczyzobiorców, partnerów biznesowych.

Przed Grupą kolejne wyzwania: wzrost liczby lokali i przychodów w 2024 roku, kontynuacja procesu digitalizacji biznesu, rozwój sieci (lokalizacje, architektura, produkty, sprzedaż i marketing). ENATA BREAD dąży do osiągnięcia liczby kilkuset lokali w kilka lat.