Bartek Rychcik (CEO ENATA BREAD) w Handel


O koncepcie GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, mini delikatesach „Regał smakosza”, nowych markach i produktach, ekspansji w Warszawie i innych miastach, rynku pracy i planach na przyszłość.

Rychcik mówi, że w przypadku marki GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI stawia przede wszystkim na pieczywo. Jeszcze dwa lata temu w 26 sklepach sprzedawaliśmy łącznie… 40 bochenków chleba dziennie. Dziś to 2,5 tys. bochenków! – informuje.

Celem jest stworzenie ekosystemu wokół pieczywa – marek, produktów i usług pierwszego wyboru wśród konsumentów i partnerów biznesowych.

Nowością jest „Regał smakosza”, w którym sieć oferuje produkty od polskich rolników i małych, rodzinnych firm. – Ich jakość jest nieporównywalna z produktami znanych marek ze zwykłych sklepów – ocenia Rychcik.

Co pozostaje wyzwaniem? – Rekrutacja pracowników (…), ale sprzyja nam fakt, że sieć staje się coraz lepszym miejscem do pracy. Ostatnio wprowadziliśmy nawet system premiowy: „16 pensji w 12 miesięcy”, który docenia pracowników za jakość, zaangażowanie, obecność – mówi Rychcik.

ENATA BREAD ma znacznie więcej pomysłów. – W szufladzie mamy wiele pomysłów, np. koncept sklepów – wędzarni, czego zapowiedzią jest marka „Stara Wędzarnia Adam Rychcik”. Nie zapominajmy też o naszej rzemieślniczej marce BAKERY. Wkrótce pojawi się trzecia piekarnia w Fuzji Łódź – zdradza Rychcik.