„Wracamy do korzeni, czyli do chleba, od którego wszystko się zaczęło – ciepłego, pachnącego, zdrowego. Pierwsza osiedlowa piekarnia GORĄCO POLECAM pojawi się przy stacji metra Natolin. Prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat trzech następnych lokalizacji” – zapowiada Bartłomiej Rychcik, założyciel grupy ENATA BREAD w wywiadzie dla propertynews.pl.
Wszystko w ramach strategii ekspansji marki GORĄCO POLECAM Nowakowski, która zakłada otwarcie kilkudziesięciu całkowicie nowych lokali w ciągu 2-3 lat. ENATA BREAD przeznaczy na to około 15 milionów złotych.
„Skupiamy się na skalowaniu marki GORĄCO POLECAM. Zamierzamy zdywersyfikować biznes i… wkroczyć na osiedla. Chcemy w ten sposób wrócić do korzeni. Przez ostatnie lata bardziej skupialiśmy się na przekąskach, kanapkach i kawie, a zapomnieliśmy o chlebie, od którego wszystko się zaczęło. To musi się zmienić. Pierwsza piekarnia osiedlowa, której głównym bohaterem będzie właśnie chleb, pojawi się w Warszawie przy stacji metra Natolin – w pięknym, narożnym lokalu, w nowym designie. Będzie to pilotaż nowego szyldu, ale prowadzimy już rozmowy na temat trzech kolejnych lokalizacji” – uszczegóławia w wywiadzie Rychcik.
I dodaje, że marka GORĄCO POLECAM nadal przychylnie patrzy na galerie handlowe (pomimo trudnej sytuacji z COVID-19). „Skoro w szczycie rozwoju polskiej gospodarki istniały na rynku galerie, które sobie nie radziły, to siłą rzeczy dzisiaj też mają kłopoty. Silne, perspektywiczne obiekty – przetrwają. Nie wierzę w to, że ludzie nagle zmienią swoje przyzwyczajenia i przestaną chodzić do galerii”.