Grupa ENATA BREAD, zarządzająca markami Gorąco Polecam. Smaki z piękni i Bakery, w 3-4 lata chce czterokrotnie zwiększyć poziom przychodów – do ponad 120 mln rocznie – informuje Puls Biznesu. Zamierza to osiągnąć m.in. poprzez trzykrotne zwiększenie liczby lokali – do ponad 150.
„W realizacji wizji rozwoju firmę będzie wspierać nowy członek zarządu – Grzegorz Szymański, wcześniej m.in. dyrektor marketingu i komunikacji w funduszu inwestycyjnym ARIA oraz dyrektor marketingu i public relations w SANTE” – pisze Puls Biznesu.
Plan ekspansji zakłada powstawanie 24-28 lokali Gorąco Polecam rocznie. Zakłada także organiczny rozwój rzemieślniczej sieci Bakery. „Poza otwieraniem lokali spółka skoncentruje się na wprowadzaniu do sprzedaży własnych produktów, komplementarnych do dotychczasowej działalności. Na rynku pojawią się nowe marki m.in. z kategorii: kawa, wędliny, nabiał, napoje. Celem jest zwiększenie wartości koszyka zakupowego i liczby klientów” – dodaje dziennik.
„Od początku pandemii mamy spójną i konsekwentną strategię: chcemy wykorzystać ten czas na skok do przodu, zainwestować w nowe lokale, zwiększyć zatrudnienie, wyjść z kryzysu silniejsi” – mówi Bartłomiej Rychcik, CEO ENATA BREAD.
„Grupa ENATA BREAD wyróżnia się stabilizacją i ponadprzeciętnym potencjałem wzrostu. Pozwala na wykorzystanie nieograniczonych możliwości w kontekście rozwoju oferty, budowania relacji z konsumentami, partnerami biznesowymi, otoczeniem rynkowym, przy zastosowaniu nowych technologii. Tradycyjna branża, w której na co dzień operuje ENATA BREAD, ma w tym zakresie sporo do nadrobienia, a my mamy ambicję wyznaczania nowych trendów i wysokich standardów” – dodaje Grzegorz Szymański, nowy członek zarządu ENATA BREAD.
Artykuł o ENATA BREAD w Pulsie Biznesu: https://bit.ly/3DdFsw0
Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Szymański (członek zarządu), Bartłomiej Rychcik (prezes zarządu), Marcin Jaszczuk (wiceprezes zarządu).